Search:

Type: Posts; User: bunnytales

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.18 seconds.

  1. Replies
    13
    Views
    1,266

    Lovely Cagney

    A Summer Breeze
    A glowing Star
    our lovely girl now shines from afar

    Our heavy heart now rains with tears
    so missed will be her gentle love

    but as we see her fade away
    a smile waits her at...
  2. Replies
    12
    Views
    659

    Thats such a brilliant Picture - what a girl:love:

    Thats such a brilliant Picture - what a girl:love:
  3. Replies
    4
    Views
    468

    Bungo And Cagney

    :wave::wave:

    Hi Folks, after the sadness of the loss of our lovely Buffy recently - its has just been a joy today to see Cagney now happily married to Bungo:lol::lol: - they have been for their...
  4. Replies
    53
    Views
    2,774

    Binky free beautiful girl - she was so lovely...

    Binky free beautiful girl - she was so lovely Jane X
  5. Replies
    14
    Views
    1,275

    Hi Tracy - thanks so much for your letter -...

    Hi Tracy - thanks so much for your letter - Cagney is doing very well and were hoping that praps she will find some comfort from Bungo :love: - but only when she is ready as she had a very strong...
  6. Replies
    14
    Views
    1,275

    Thanks so much Jay, we miss her so much already...

    Thanks so much Jay, we miss her so much already but she will always be in our hearts - our very first bunny:love:
  7. Replies
    14
    Views
    1,275

    Our Lovely Buffy 2002 - 2010

    A Hand reaches down and feels her pain
    And my sudden loss is heavens gain
    A distant star shines bright at night
    My lovely Buffy always in sight

    Run and graze in the heavenly meadows my angel xx...
  8. Replies
    104
    Views
    7,540

    Awwww so sorry to hear about little Evo - I don't...

    Awwww so sorry to hear about little Evo - I don't get on here too much to post and see how everyone is but I remember so many happy bunnytales about little Evo and he was so luved by everyone.

    Luv...
  9. Awwww I am sorry to hear about your worries re...

    Awwww I am sorry to hear about your worries re little Daisy.

    Just a thought but you could talk to your Vet about Engemycin - I think its available both as injections and oral, Both Buffy and...
  10. Replies
    9
    Views
    843

    Green Concertina Tunnels - Be Careful

    Howdie Bunny folks

    I have recently bought Bungo a couple of those green Flexible Tubes which are readily available in most shops - you can attach them together to make a regular rabbit warren run...
  11. Replies
    10
    Views
    1,582

    Hiya - Awww I'm so sorry to hear about your...

    Hiya -

    Awww I'm so sorry to hear about your bunny, they are such a worry, and a lot of folks on here will know the worry of finding a bunny savy vet.

    I have two bunnies with Abcess problems at...
  12. Thread: Flump

    by bunnytales
    Replies
    68
    Views
    3,801

    Oh Jeremy and Caroline I am so sad to hear...

    Oh Jeremy and Caroline

    I am so sad to hear this news, I always felt through Mishka and Sparkle that I knew Flump so well and what a hansome man this lad was, it seems like yesterday that I met...
  13. Replies
    1
    Views
    396

    Bonding Bunnies

    Howdie folks:wave::wave:

    We have recently rehomed Ollie through Rabbit Rehome to a lovely family in Buckinghamshire but wondered if we could ask your help regarding a little bit of Bonding advice....
  14. Thread: Fiberplex

    by bunnytales
    Replies
    7
    Views
    687

    Hi Suzzane Is Rosie eating anything at all at...

    Hi Suzzane

    Is Rosie eating anything at all at the mo? -

    I found that all mine will take meds including fibreplex if mixed with something they usually like - such as tiny amount of carrot &...
  15. Replies
    5
    Views
    743

    :wave::lol: Young Bunsters, yep I sorta know...

    :wave::lol:

    Young Bunsters, yep I sorta know what its like, we had Bungo recently - and although he is 18 months old - I think some days he is going on 8 months:lol::lol:

    Only help I can give...
  16. Replies
    3
    Views
    416

    :wave::wave: Yep he really is a stunna isn't...

    :wave::wave:

    Yep he really is a stunna isn't he:lol::lol:

    Good job I have three already or there would be a definate rabbit knap going on.

    Shame he has been passed from pillar to post with...
  17. Replies
    9
    Views
    420

    :lol::lol::lol: He is doing just fine gal! - he...

    :lol::lol::lol: He is doing just fine gal! - he has decided he likes Willow rings much more than our sofa :lol::lol:

    Seemed really strange having him about the place after Zac - and being soooooo...
  18. Replies
    9
    Views
    420

    :D:D:D Doesn't that first picture have such a...

    :D:D:D

    Doesn't that first picture have such a satisfied kinda look to it:lol::lol::lol: - I think that must be the unique bunny expression they all get when they have just chewed through your...
  19. Replies
    9
    Views
    420

    Herrrrre's BUNGO

    Howdie folks

    Just thought its long overdue but I'd like to introduce BUNGO:lol::lol::lol:

    It was no coincidence that during early January we spotted BUNGO (aka Victor - how could she call him...
  20. Thread: Bunny Poem

    by bunnytales
    Replies
    17
    Views
    931

    :love::love::love::love:Oh flippin heck -...

    :love::love::love::love:Oh flippin heck - sooooooo lovely and just as I was about to cook tea too - now just where did I put that tissue box.

    Bunnies everywhere - Just feel the love.
  21. Replies
    39
    Views
    2,240

    Awwww I'm sorry sorry for your loss of little...

    Awwww I'm sorry sorry for your loss of little Erin - such a lovely looking girlie bun and such a moving verse for her.

    Binky free little girl.

    Lany
  22. Replies
    22
    Views
    5,785

    Howdie Bunny Folks, yep, like most of the...

    Howdie Bunny Folks,

    yep, like most of the folks on here I just wouldn't be without Insurance.

    All my three have needed either longer term medical treatment for Abscess problems and its great to...
  23. Replies
    4
    Views
    859

    Howdie, I had similar problems with Buffs and...

    Howdie,

    I had similar problems with Buffs and found luke warm average strength tea helped - but it does take ages.

    Also as suggested I trimed down the fur around her eye and used Vasaline...
  24. Replies
    28
    Views
    1,511

    Hiya Maizy - I'm so sorry to hear about your...

    Hiya Maizy -

    I'm so sorry to hear about your bunny and the probabale Abscess - I think you'll find Abscess help is something you can be well assured of on here as soooooooo many of us bunny mums...
  25. Replies
    13
    Views
    1,079

    Awwww - I really do feel for you, its soooo sad...

    Awwww - I really do feel for you, its soooo sad to loose a much luved bunny but then you feel like your grieving twice, once for you and then for the bunster that is trying to cope left behind:(:(
    ...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4