PDA

View Full Version : I have a secret... He's here!! PICS P35 & 36!



Mischief and Tinker's Mum
18-02-2012, 05:30 PM
:p:p :D You will find out soon, hopefully tomorrow! Sorry just had to say something, I'm excited! :oops:

Jenova
18-02-2012, 05:32 PM
Oooooooh. :D

SamanthaJane
18-02-2012, 05:45 PM
We really need to get something worked into the forum rules about 'saying but not saying!'

Come on!

okikokikate
18-02-2012, 05:50 PM
We really need to get something worked into the forum rules about 'saying but not saying!'

Come on!

Here here!

Mischief and Tinker's Mum
18-02-2012, 05:52 PM
:lol: Well lets just say; I have got a better job now and I'm getting a Saturday job too (I'm 15 btw, 16 in 2 weeks :p ) sooooooo I now have more money and can afford one more pet... ;)

susie bun
18-02-2012, 06:27 PM
Watches this space eagerly! :p

happysaz133
18-02-2012, 06:31 PM
Is it that thing that was mentioned on Facebook a few weeks ago? :D Well done on the job too!

Bunny Buddy
18-02-2012, 06:37 PM
How many ears has it got? :p

wally4eva
18-02-2012, 06:55 PM
Ooooooo, I know I know!!!!:p:lol:

What type of job have you got? I could really do with some more money coming in!:lol::p

FIngers crossed everything goes to plan!;)

DemiS
18-02-2012, 07:00 PM
Is it Dutch? :lol:

Mischief and Tinker's Mum
18-02-2012, 07:31 PM
How many ears has it got? :p

:lol::lol::lol: 2 ;)

Lea-Anne
18-02-2012, 07:33 PM
We really need to get something worked into the forum rules about 'saying but not saying!'

Come on!

I agree :thumb::lol:

Mischief and Tinker's Mum
18-02-2012, 07:34 PM
Ooooooo, I know I know!!!!:p:lol:

What type of job have you got? I could really do with some more money coming in!:lol::p

FIngers crossed everything goes to plan!;)

I have a new larger paper round with better pay and I'm going to apply for some jobs in shops too. Quite a few round here are asking for more staff 16 and over and my friend who works in one of the little shops is helping me get one. :D

Mischief and Tinker's Mum
18-02-2012, 07:35 PM
Is it Dutch? :lol:

maybe........ :lol:

puppyjess12345
18-02-2012, 08:02 PM
Yay! :D:D

Mischief and Tinker's Mum
18-02-2012, 08:06 PM
Picking him up tomorrow at 2!! Watch this space ;)

Captain Helen
18-02-2012, 08:26 PM
Wow, how exciting! :D Don't forget the pics! :wave:

obsessedwithanimals
18-02-2012, 09:07 PM
Woah! How exciting-I'm so pleased for you! =)

~ Good luck with the little man!~

missFloppyears
18-02-2012, 09:09 PM
OOhh a possible little star??:love::love::love::love:

wally4eva
18-02-2012, 09:13 PM
OOhh a possible little star??:love::love::love::love:

All Emma's bunnies become stars!;):lol::love:

SamanthaJane
18-02-2012, 09:17 PM
ooo that's really exciting!! I'll be watching this space!

Liz47
18-02-2012, 10:51 PM
Eeek!! :D :love:

Lucy1666
18-02-2012, 10:56 PM
Bunny bunny !!!!!!:D:D pic pic pic!!!!

i request a picture of him or her as soon as u can!!! erm which gender is it ;)

Mischief and Tinker's Mum
19-02-2012, 01:44 PM
Bunny bunny !!!!!!:D:D pic pic pic!!!!

i request a picture of him or her as soon as u can!!! erm which gender is it ;)

A little boy! :D Not long now! We've set up his temporary hutch and run until he'll be bonded with Tinker and Mischief. That will hopefully be around the end of March/April time because he has to be neutered first. :)

ETA: whoops I've given away that he's a bunny! :oops: :lol:

susie bun
19-02-2012, 02:30 PM
A bunny, I knew it! :D Looking forward to more news, and pics when he is settled.

wally4eva
19-02-2012, 03:18 PM
Eeeeeeeee, so exciting!:love:

Mischief and Tinker's Mum
19-02-2012, 03:39 PM
HE'S HERE!!!!!!!! :D :love::love: I love him, he's adorable! :D I've so missed having a dutchie! ;) Pics coming soon! :love:

missFloppyears
19-02-2012, 03:47 PM
HE'S HERE!!!!!!!! :D :love::love: I love him, he's adorable! :D I've so missed having a dutchie! ;) Pics coming soon! :love:

soon isnt soon enough!!!:lol::lol::love::love::love::love:

Gemmapookie
19-02-2012, 03:53 PM
Oooooh I missed this, so exciting! Whats his name?? Cant wait for pics :D

susie bun
19-02-2012, 03:53 PM
Congratulations on his arrival. :thumb:

wally4eva
19-02-2012, 03:59 PM
HE'S HERE!!!!!!!! :D :love::love: I love him, he's adorable! :D I've so missed having a dutchie! ;) Pics coming soon! :love:

Awww, yay!!:D Can't wait to see pictures!:love:

Liz47
19-02-2012, 04:02 PM
How exciting!! :D Looking forward to seeing pics of your new little man :love:

happysaz133
19-02-2012, 06:08 PM
OK...seriously...where are the pics?! What colour is he? Name?

kaths101
19-02-2012, 06:26 PM
yaay come on - stop playing with your new bunny and tell us the details... whats his name and where does he come from?
Colour, age, size, temperament and PICS!!!!!!

Mischief and Tinker's Mum
19-02-2012, 07:25 PM
Ok, ok sorry to keep you all waiting :p

He doesn't yet have a name but I have some ideas in mind! He is a 1 year old black dutch. :D He is from a girl I know who according to her Dad had lost interest in him. He lived at the girl's grandma's house along with his 2 brothers but they were all kept separately due to fighting- they are un-neutered boys though so it is expected! Her grandma was struggling to look after them all so thought it was best to rehome one of them. (They thought this little boy would be easiest to re-home because he enjoys jumping and thought one of us owners who does bunny jumping might be interested in him.) I've been wanting a dutch for ages (whether they jump or not, that's up to the bunnies of course!) as I miss Jasper and Blossom so much and I just love the breed. :love: As I can afford him, have space and he was looking for a new home I thought why not? I talked it through with my parents for weeks!! and they agreed to let me get him. :D It's my birthday on 3rd March and I'm mostly getting money from my family so that will pay for his neuter which will be very soon. :D I've met him once or twice before as I saw him at some small agricultural shows taking part in the jumping and he was very cute and seemed to enjoy it! :) He's much bigger now! and it's lovely to have him. :love: We will try out jumping and if he still likes it then we can do it for fun but I haven't got him for that reason... I have him because I feel I can give him a good home; get him neutered, vaccinated and give him bunny friends! :love: I know he's not a rescue bunny so I hope people don't hate on me for that but he's a bunny who was in need of a good home and it's not like I've supported a breeder or petshop, I've actually stopped him from going into a rescue which would have probably happened! :(

He is VERY friendly and I've been cuddling him for ages, he was called Nibbles but as he has a new home, it's a new start so I think he needs a new name... plus he doesn't bite! :lol: I was worried he'd look too much like Blossom and I didn't want people to think I was replacing her or Jasper because I could never do that :( but he is a completely different bunny! His head is quite round where as Bloss was quite long faced and beautiful, this little guy has more of a teddy face. :lol:

So... here he is!

http://i810.photobucket.com/albums/zz21/MischiefandTinkerbelle/DSCF9307.jpg

http://i810.photobucket.com/albums/zz21/MischiefandTinkerbelle/DSCF9308.jpg

http://i810.photobucket.com/albums/zz21/MischiefandTinkerbelle/DSCF9309.jpg

http://i810.photobucket.com/albums/zz21/MischiefandTinkerbelle/DSCF9310.jpg

http://i810.photobucket.com/albums/zz21/MischiefandTinkerbelle/DSCF9311.jpg

Snuggles with Mummy! :love:

http://i810.photobucket.com/albums/zz21/MischiefandTinkerbelle/DSCF9312.jpg

http://i810.photobucket.com/albums/zz21/MischiefandTinkerbelle/DSCF9313.jpg

Mischief and Tinker's Mum
19-02-2012, 07:25 PM
Playing out (harness for safety reasons but he is used to them and relaxed in one.)

http://i810.photobucket.com/albums/zz21/MischiefandTinkerbelle/DSCF9324.jpg

http://i810.photobucket.com/albums/zz21/MischiefandTinkerbelle/DSCF9329.jpg

Shame this one is blurry! :(

http://i810.photobucket.com/albums/zz21/MischiefandTinkerbelle/DSCF9327.jpg

http://i810.photobucket.com/albums/zz21/MischiefandTinkerbelle/DSCF9328.jpg

In his new home with a nosey visitor! :lol:

http://i810.photobucket.com/albums/zz21/MischiefandTinkerbelle/DSCF9305.jpg

http://i810.photobucket.com/albums/zz21/MischiefandTinkerbelle/DSCF9304.jpg

http://i810.photobucket.com/albums/zz21/MischiefandTinkerbelle/DSCF9306.jpg

http://i810.photobucket.com/albums/zz21/MischiefandTinkerbelle/DSCF9302.jpg

That's all folks ;) Hope you like him! :D

BB Mommy
19-02-2012, 07:30 PM
:love::love::love:

Any bunny that is being neglected through lack of interest needs rescuing!

He's lovely, and just like my first ever rabbits, Bill and Ben.


(Just a note that your wire would allow some nasty nose biting, so beware! 1", 0.5" is safer)

Alleycat
19-02-2012, 07:30 PM
He's beautiful :love:

Heather&Bart-MyLittleBuns
19-02-2012, 07:38 PM
He is gorgeous :love::love: and looks so relaxed already! Fingers crossed he bonds well with Tinkerbell and Mischief :)

You may want to put some smaller mesh seperateing him from the other two as it's big enough to allow biting. Eta - just saw BB Mommy has already said that! :oops:

susie bun
19-02-2012, 07:41 PM
He's a fine little fellow.:love: I hope you bring each other (and M&T) much happiness. xx

Sky-O
19-02-2012, 07:42 PM
:love: Aw congratulations! I think his name needs tobe Teddy :thumb: :D

I would suggest quaranting him though and keeping him away from yours during that period, just in case he is carrying any nasties, because you don't want anything spreading to yours.

Bouncing bunnies
19-02-2012, 07:51 PM
aww he is gorgeous :love: I miss having a dutch soo much

Georgeypudding
19-02-2012, 07:55 PM
gorgeous :love:

HorseyHolly
19-02-2012, 07:57 PM
He is gorgeous :love::love: So happy for you :D

kaths101
19-02-2012, 08:01 PM
aw hes lovely, im so happy for you and I bet he thinks all his birthdays have come at once living with you.. looking forward to seeing him jumping with you once hes settled in :love::love:
He does look a bit stockier than a usual dutch - very similar to Charlie when he came to me though he had alot of weight to lose :lol::lol:

You dont have to justify where you got him but sounds like he was rescued so it doesnt matter! Hes not a baby and needed a new home :D

Furry-Holic
19-02-2012, 08:03 PM
Woah! He is a bundle of cuteness :love: I love dutchies and he is gorgeous.xx

wally4eva
19-02-2012, 08:04 PM
Awwww, wow, he is so gorgeous!!:love::love::love::love: And he is very lucky to have found you!:D
I want a dutchie for myself now!!!!:love::lol:

mini lop1
19-02-2012, 08:16 PM
awww :love: wll you hopefully eventual bond them once he s done
if you don;t call him teddy you could name him after a famous bear, like rupert ;) paddington

Mischief and Tinker's Mum
19-02-2012, 08:21 PM
awww :love: wll you hopefully eventual bond them once he s done
if you don;t call him teddy you could name him after a famous bear, like rupert ;) paddington

Yep I will be bonding him to Tinker and Mischief. :) Ohhh that is such a good idea :D

puppyjess12345
19-02-2012, 08:24 PM
Hes beautiful :love: I love the name Billy for black and white dutches for some reason, though must admit Teddy is a great name ;)

Liz47
19-02-2012, 08:31 PM
What a cutie!! :love::love: Best wishes with him :D

happysaz133
19-02-2012, 08:37 PM
He is simply gorgeous! :love::love::love: And in my eyes, he IS a rescue bun :love:

Have you thought of any names you like, or a theme? For some reason the name Fraser came to me when I saw him LOL :lol:

Mischief and Tinker's Mum
19-02-2012, 08:41 PM
He is simply gorgeous! :love::love::love: And in my eyes, he IS a rescue bun :love:

Have you thought of any names you like, or a theme? For some reason the name Fraser came to me when I saw him LOL :lol:

Thank you :)

He was going to be Rascal as my other two are Mischief and Tinker :lol: but he's too well behaved for that name! :oops:

My Mum likes Hector and he suits it but I'm not sure yet! xx

Peanut-Toffee
19-02-2012, 08:41 PM
Wow :love::love::love::love::love::love:
I LOVE him! Im desperate for a black dutchie!!

Captain Helen
19-02-2012, 08:55 PM
Aww, he's adorable! :love: Hope the bonding goes smoothly and he loves his new friends! :love:

Lucy1666
19-02-2012, 09:08 PM
Hes a lovely little man :love::love::love:
I hope he bonds well with mischeif and tinker when he can in future :)
and for a name
hmmm i think he looks like a bit like a paddy :D
but teddy, rupert and paddington are great names to i loved watching paddinton bear with his little trolley thing :lol:
didnt really watch rupert actually ive just rembered someone
SOOTY!!:lol: and dont forget sweep ;)

mini lop1
19-02-2012, 09:18 PM
yogi

Mischief and Tinker's Mum
19-02-2012, 09:24 PM
yogi

My dad suggested this too :lol: :love:

mini lop1
19-02-2012, 09:25 PM
fozzie bear from the muppets
huggy bear
bungle
pudsey bear
Br'er Bear - a mate of Br'er Rabbit
barney

(a few more bears :lol:)

mini lop1
19-02-2012, 09:26 PM
My dad suggested this too :lol: :love:

i like yogi :love:

Mischief and Tinker's Mum
19-02-2012, 09:29 PM
Thank you everyone! :love: Thanks for the advice about the mesh! I'll ask my dad if he can re-mesh it with a smaller gauge size.

Alicia
19-02-2012, 11:19 PM
He's so cute :love:

obsessedwithanimals
20-02-2012, 12:32 PM
What a really cute and handsome little guy! :love: *jealous look on face* ;):lol:
Hope you all have a really nice time with each other!

happysaz133
20-02-2012, 04:01 PM
I love the name Rascal! That is so good :) Or Chaos.

Tuckerbunnies
20-02-2012, 04:04 PM
Oh he's gorgeous, I love Dutch bunnies :love::love:

kaths101
20-02-2012, 04:34 PM
Hows the little man doing today? He needs a name ;)

obsessedwithanimals
20-02-2012, 04:46 PM
Can you invite me to tea at your house, please!? ;)

Mischief and Tinker's Mum
20-02-2012, 06:05 PM
Hows the little man doing today? He needs a name ;)

He's called Hector. :D x

happysaz133
20-02-2012, 06:15 PM
Fab, I love the name Hector! :love:

kaths101
20-02-2012, 06:24 PM
He's called Hector. :D x

awww suits him!! :love:

wally4eva
20-02-2012, 07:33 PM
He's called Hector. :D x

Oooo, you decided! I really like that name, it suits him!:love::love::love:

Mischief and Tinker's Mum
20-02-2012, 07:48 PM
Oooo, you decided! I really like that name, it suits him!:love::love::love:

yeah I came home from school, looked at him, said the name and knew it was right. :lol: :love:

Lea-Anne
20-02-2012, 07:49 PM
:love::love::love:

Any bunny that is being neglected through lack of interest needs rescuing!

He's lovely, and just like my first ever rabbits, Bill and Ben.


(Just a note that your wire would allow some nasty nose biting, so beware! 1", 0.5" is safer)

:thumb:

He's so handsome, love the name too :love:

Mischief and Tinker's Mum
20-02-2012, 07:54 PM
Thank you! :D

More pics here - http://forums.rabbitrehome.org.uk/showthread.php?331989-Hello-I-m-Hector!-(New-bunny!!) :D

chloemurray
20-02-2012, 07:58 PM
What a cutie:love:

Lea-Anne
20-02-2012, 07:59 PM
Thank you! :D

More pics here - http://forums.rabbitrehome.org.uk/showthread.php?331989-Hello-I-m-Hector!-(New-bunny!!) :D

So is he being bonded with M and T ?

Mischief and Tinker's Mum
20-02-2012, 08:03 PM
So is he being bonded with M and T ?

Yep when he's neutered and vaccinated which will be very soon :)

Lea-Anne
20-02-2012, 08:04 PM
Yep when he's neutered and vaccinated which will be very soon :)

awww lucky bun :thumb:

mini lop1
20-02-2012, 08:15 PM
Yep when he's neutered and vaccinated which will be very soon :)

i bet he ends up being done before sox, sox is too clever for own good, i tried to look at his crown jewels this mornng as soon as i turned hm over he said no way mum and hid them :lol:

Mischief and Tinker's Mum
20-02-2012, 08:20 PM
i bet he ends up being done before sox, sox is too clever for own good, i tried to look at his crown jewels this mornng as soon as i turned hm over he said no way mum and hid them :lol:

aww :lol: Hector needs his gone asap! He's being a cheeky boy spraying everywhere! :oops: :lol:

mini lop1
20-02-2012, 08:26 PM
aww :lol: Hector needs his gone asap! He's being a cheeky boy spraying everywhere! :oops: :lol:

awww :lol: but everything is new to hm so expected too

chloemurray
21-02-2012, 09:16 AM
Pud's are nowhere to be found as of yet:roll: I just want him neutered and bonded!

prettylupin
21-02-2012, 01:15 PM
:love::love: Little Nino! :D

I too love the breed and would have snapped him up. I hope you will both be very happy together :love:

Mischief and Tinker's Mum
26-02-2012, 12:57 PM
:love::love: Little Nino! :D

I too love the breed and would have snapped him up. I hope you will both be very happy together :love:

thank you :love: